FANDOM

Andrzej Niewolski
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Charakter RPG: Chaotyczny neutralny
Występowanie w opowiadaniach
Pierwsze pojawienie w: Trzynastka
Pojawia się w:
  • Trzynastka
  • Opowiadanie Rafała Nieradzika
  • Status: nie żyje
    Umiera w: Trzynastka
    Twórca Rafał Nieradzik
    Postać rozwijali: Veron

    Andrzej Niewolski, był samotnikiem żyjącym w kościele przy drodze krajowej numer 40. Miał trzy lata, kiedy wybuchła Wojna, którą przetrwał w schronie z czasów zimnej wojny, w którym mieszkał wraz z ojcem. Obszedł cały Śląsk, przekonując się, że jest silnie napromieniowany. Niegdyś mieszkał razem ze swoją córką, Amelią, której zwłoki skonsumował. Popełnił samobójstwo, po wyznaniu swojego grzechu Kapłanowi.

    HistoriaEdit

    Opuszczenie SchronuEdit

    Schron, pochodzący jeszcze z czasów zimnej wojny, opuścił w roku 2065, po śmierci swojego ojca, historyka. Na łożu śmierci ten kazał mu opuścić schron w poszukiwaniu lepszego życia, niż to które czekałoby na niego pod rządami Kapitana.

    Podróżowanie po ŚląskuEdit

    Okrążył cały Śląsk, przekonując się, że okolica jest napromieniowana.

    Życie w kościeleEdit

    Żył razem ze swoją córką (los matki nie jest znany) w kościele przy drodze numer 40, jednak ta zadławiła się kawałkiem mięsa starego dzika i zmarła. Zrozpaczony i zmuszony przez głód, zjadł jej zwłoki. Żył w samotności, żyjąc dzięki destylatorowi, zasadzonym ziemniakom i owocom, z których produkował wino, w którym topił swój smutek. Kiedy przybywa do niego ekspedycja ze Schronu Numer Dziewięć, gości ich a następnie błaga, aby nie odchodzili. W końcu zwierza się Kapłanowi ze swojego występku, po czym popełnia samobójstwo. Został pochowany za kościołem, w którym mieszkał.