FANDOM

Eliza (Zobaczyć niebo)
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Zajęcie:
  • brak (jako dziecko)
  • podróżniczka (jako dorosła)
  • Charakter RPG: Chaotyczny dobry
    Występowanie w opowiadaniach
    Pierwsze pojawienie w: Zobaczyć niebo
    Wspomniany w: Trzynastka

    Bez celu

    Status: nieznany
    Twórca Adam Bełda
    Postać rozwijali: Veron

    Wrathu

    Eliza Novac jest główną bohaterką opowiadania Zobaczyć niebo. Aby spełnić swoje marzenie i zobaczyć niebo, musiała zlekceważyć zakazy swojej kochanej mamy i złamać wszystkie zasady panujące w powojennym społeczeństwie wymykając się ukradkiem ze schronu, w którym mieszka. Nie wyszło jej to jednak na dobre ze względu na straszliwą prawdę jaką dowiedziała się o swojej matce i o tym, że świat nie jest taki, jakim zwykło się go przedstawiać w bunkrze.
    Adam-zobaczyc niebo

    Baner kwadratowy 13s Uwaga: W dalszej części znajdują się informacje, które nie zostały jeszcze zawarte w oficjalnych opowiadaniach.

    Jest to matka Jagody Novac i córka Arletty Novac.

    Dzieciństwo Edit

    Jest opisane w Zobaczyć niebo.

    Dorosłe życie Edit

    Była jednym z samotników przemierzających pustkowia postapokaliptycznej Polski, gdy któregoś razu wspomogła małą wioskę na zachodzie w odparciu ataku bandytów. Tak się złożyło, że zarówno Mikołaj jak i Krzysztof stamtąd pochodzili. Dziewczyna o dojmująco smutnych oczach, jak określił ją starzec, wykazała się nie lada odwagą i walecznością. Bandyci zostawili wioskę w spokoju, a Krzysztof i Mikołaj ruszyli z Elizą w Polskę. Kobieta porzuciła ich, gdy zdecydowali się dołączyć do Kiboli. Od tamtego czasu nie spotkali jej ani więcej o niej nie usłyszeli.

    Trzynastka