FANDOM

Grave
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Zajęcie: Krupier w kasynie (przed 13)
Przynależność:
  • Pastallo (przed 13)
  • Vinazzini (w trakcie 13)
  • Charakter RPG: Neutralny
    Występowanie w opowiadaniach
    Pierwsze pojawienie w: 13
    Status: nie żyje
    Umiera w: 13
    Twórca Wrathu
    Grave (ur. 27 listopada 2053, zm. 8 marca 2075) to jeden z głównych bohaterów opowiadania 13. Były członek mafii Pastallo, był krupierem w kasynie w Poznaniu. To barczystej budowy mężczyzna o gęstej, choć krótkiej, brązowej brodzie. Nosił się w dżinsach i brudnych koszulkach. Lubił majsterkować, więc nieobcy był mu zapach oleju. W wolnych chwilach zdarzało mu się konstruować materiały wybuchowe własnej roboty, co opanował niemalże do perfekcji. Zawsze nosił przy sobie fiolki z benzyną i zapasowy zapalnik, oprócz tego oczywiście śrubokręty, klucze i noże. Wygrawerował obrączki Niememu i Rudej. Zażywa leki zapobiegające zaśnięciu podczas dnia. Aspiruje do bycia przywódcą grupy.

    W Poznaniu podczas starcia z Vincenzem dochodzi do wybuchu. Gruz spada na jego lewą nogę, która musiała zostać amputowana. W jej miejsce otrzymuje metalową protezę. Po udanej akcji w nagrodę zostaje członkiem rodziny Vinazzinich.

    Wdaje się w romans z Rudą.

    ŚmierćEdit

    Obaj zostali zmuszeni przez Zero do walki na arenie przeciw mutantom. Ginie zabity z zazdrości przez Niemego na arenie w Żarnowcu.

    Znaczenie imieniaEdit

    Jego imię oznacza z języka angielskiego grób. Pomysł na to imię powstał przez słowo wygrawerować.

    CytatyEdit

    Zwykłym ludziom nigdy nie było dane przeżyć apokalipsy.

    Jedno z często pojawiających się w opowiadaniu haseł zostało wypowiedziane właśnie przez niego.

    Odróżnianie rzeczywistości od fikcji jednak jest przydatne, nie uważasz?

    Do Niemego odnośnie jego choroby psychicznej

    Czasem tak jest, że aby pozbyć się większego zła, musimy zaakceptować mniejsze.

    O zwalczaniu zła

    Dziś to taka nieduża osada ogrodzona murem. W okolicy oczywiście panował gang, ale pewien wolny strzelec się z nimi rozprawił. Był to ważny krok w tworzeniu Federacji Polskiej. Rorsarch się nazywał. Niestety nie udało mi się go osobiście poznać, a bardzo bym chciał. Ponoć po zrobieniu porządku w centrum, ruszył gdzieś na północ jakiś czas temu, ale potem już o nim nie słyszałem.

    Grave o Rorsarchu

    Chcieliśmy dla ciebie dobrze, żebyś nie miał tych dziwnych wizji, przywidzeń, przesłyszeń... żebyś żył w prawdziwym świecie, a nie tym swoim...

    Ostatnie słowa Grave'a kierowane do Niemego. Na końcu wypowiedział imię Rudej.