FANDOM

Jerzy (Łowca maszyn)
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: mężczyzna
Zajęcie:
  • Przynależność:  ?
    Charakter RPG: Neutralny dobry
    Występowanie w opowiadaniach
    Pierwsze pojawienie w:
  • Łowca Maszyn
  • Pojawia się w:
  • Podróże: Doktor Steinman
  • Status: nie żyje
    Umiera w: Podróże: Doktor Steinman
    Twórca Mad Przemo
    Postać rozwijali: Rorsarch
    Jerzy

    Jerzy (zm. 16 stycznia 2075) to jeden z głównych bohaterów opowiadania Łowca Maszyn. Odgrywa też pewną rolę w opowiadaniu Podróże: Doktor Steinman.

    Miał na sobie wytarte dżinsy, wetknięte w parę czarnych gumowców. Jego korpus zdobiła zbroja z gładkich, metalowych płyt, nałożona na starą, wojskową bechatkę. Zbroja miała wgniecenia i kilka zalutowanych otworów. Pomalowana była matową, białą farbą. Na głowie mężczyzny tkwiła wojskowa uszanka, twarz przysłaniały przeciwsłoneczne okulary i szumiaste, ciemne wąsy. Ze skórzanej kabury zaczepionej na prawym udzie wystawał potężny obrzyn, na plecaku zaś wisiała ogromna kusza i kołczan wypełniony bełtami.

    Stryj Franka, razem z nim wyrusza z Torunia do Warszawy.

    Jest także starym znajomym Huberta Steinmana z czasów studiów. Wyraża sprzeciw poglądom Steinmana, co trzydzieści lat później przypłaci życiem. Traci je w nadziei na zgładzenie dawnego przyjaciela w formie robota, używając ładunków wybuchowych, które miał zawsze przy sobie. Niestety poświęcił się na darmo.

    Pozytywna postać, której przeszłość nie została jeszcze do końca opowiedziana.