FANDOM

Kamil (Cywilizacja)
Informacje ogólne
Rasa: Ludzie
Płeć: Mężczyzna
Zajęcie:
  • Pędzenie bimbru
  • Karczmarz w Radomiu
  • Charakter RPG: Chaotyczny dobry
    Występowanie w opowiadaniach
    Pierwsze pojawienie w: Cywilizacja
    Pojawia się w:
  • Nowa Era
  • Status: żyje
    Twórca Rorsarch

    Kamil, to stary bimbrownik, żyjący początkowo samotnie i sprzedający bimber podróżnym podczas krótkich epizodów, kiedy nie jest pijany. Po tym jak spotyka Rorsarcha przenosi się do Radomia, gdzie pomaga w zażegnaniu kryzysu alkoholowego i dostaje pracę w barze. Nienawidzi brudnych stołów.

    ŻyciorysEdit

    Przed WojnąEdit

    Nie jest znana jego przeszłość. Najprawdopodobniej słowa, które wypowiada, kiedy budzi go Rorsarch:

    ja ci zaraz dam, upierdolony stół, ty niemyty

    są wspomnieniem jakiegoś epizodu z jego życia, choć równie dobrze mogą być sennymi majakami. Nie jest znane miejsce, w którym przetrwał Wojnę.

    2074-2075Edit

    Rorsarch spotyka go w drodze do Ostrowca i pomaga mu w zwalczeniu kretów, które najechały na jego bimbrownię w piwnicy.

    Pod koniec Nowej Ery ratuje Adama i Piotra przed Pancerniakami i informuje, że aby znaleźć Rorsarcha, muszą ruszyć na wschód, na Świecące Pustkowia i odnaleźć El Zapatillę. Sugeruje to, że miał kontakt z Rorsarchem po bitwie w Warszawie.

    Baner kwadratowy 13s Kamil (Cywilizacja) to tylko zalążek prawdziwego artykułu. Jeśli możesz <insert name here>, rozbuduj go.