FANDOM

Baner kwadratowy 13s
Ten artykuł jest w trakcie edycji, bądź solidnej przebudowy. Jeśli chcesz, zedytuj go, a twój wkład zostanie zapewne wykorzystany. Jeśli ten artykuł nie był edytowany przez kilka ostatnich dni, skasuj ten szablon i weź sprawy w swoje ręce.
Ten artykuł był ostatnio edytowany przez Wrathu 7 years ago. (Purge)

Zniszczeń żąda ten, który w środku ma pustkę. Krzyk podnosi ten, który zapomniał mówić. Wyrokami szasta ten, który chce się przypodobać równie słabym jak on sam.

Kapłan upomina Rudego
Kapłan
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Zajęcie: członek ekspedycji ze Schronu Numer Dziewięć
Występowanie w opowiadaniach
Pierwsze pojawienie w: Trzynastka
Twórca Veron

Kapłan to uczestnik ekspedycji wysłanej ze Schronu Numer Dziewięć, w poszukiwaniu Trzynastego Schronu. Gorliwy wyznawca religii katolickiej, nie jest księdzem, jak sugeruje jego przezwisko.

HistoriaEdit

Rebelia w Schronie Numer DziewięćEdit

Ze znanych tylko sobie przyczyn, poparł rebelię Rudego.

Spotkanie z Andrzejem NiewolskimEdit

Podczas spotkania z Andrzejem, spowiada go, pomimo braku święceń kapłańskich. Kiedy ten popełnia samobójstwo, odpiera zarzuty Rudego, jakoby zmarły był seryjnym kanibalem, mówiąc, że Rudy nigdy tego nie zrozumie. Pochował Andrzeja za kościołem.

Wizyta w KościelcuEdit

Już od początki wątpił w dobre intencje brata Sergiusza, choć starał się ich otwarcie nie okazywać. Jednak po mszy świętej zarzucił Sergiuszowi, że jego wyznanie nie czci Boga, że jest odmienne od tradycji, że istnieje tylko i wyłącznie dla zaspokojenia osobistych potrzeb Sergiusza, który jest rzeczywistym obiektem kultu.