FANDOM

Mglak
Wysokość:  ???
Waga:  ???
Nastawienie: wrogie
Występowanie: tam, gdzie jest mgła
Zagrożenie (0-5): 5
Cechy szczególne: otacza ich gęsta mgła
Szacowana populacja: prawdopodobnie niemożliwa do zbadania
Mglaki to niezbadane do końca zmutowane formy życia, o których naprawdę niewiele wiadomo. Występują jedynie w grze Radiation.

O tych tajemniczych stworzeniach nie wiadomo absolutnie nic. Poza jednym – nadchodzą razem z mgłą i razem z nią odchodzą. Tak naprawdę to nikt ich nigdy nie widział. Ale jeśli ktoś spróbuje zapuścić się w mgłę, w której bytuje ten stwór, to już z niej nie wyjdzie. Znajdą go całkiem ogryzionego z mięsa, w strzępach ubrania. Słuchaj, znałem kiedyś takiego łowcę mutków, Vlada Nadiożkina, który siał postrach w całej okolicy. Nie wrócił kiedyś na noc do swojej kwatery, a wiadomo było, że wybiera się zapolować we mgle. Znaleziono go trzy dni później, zmasakrowanego jak po wczasach w rzeźni. Mam mówić dalej?

Podróżnik

MgłaEdit

Mgła to jeszcze potężniejsza wersja mglaków. Z tą różnicą, że jej nie otacza mgła, tylko ona nią jest...

Również występuje tylko w Radiation.

Kolejne gówno dzisiejszego świata. Nie wiadomo kiedy, jak i gdzie powstała. Nie wiadomo również, jak duża jest, ani kiedy zaatakuje. Tak, zaatakuje, co tak ślepia szerzysz? Pojawia się znikąd, nawet się nie zorientujesz kiedy będziesz w jej wnętrzu. Oczywiście, o ile będziesz jeszcze żył. Wiedz bowiem, że ktokolwiek kto wejdzie w Mgłę, może równie dobrze strzelić sobie w łeb, bo nie znam nikogo, kto wyszedł z niej żywy. Czy to jakiś twór, stwór czy inne gówno, nie wiem. Ha, były nawet wyprawy do mgły. I wiesz co ? No? No właśnie, gówno, nikt nie wrócił. Po czym poznać że nadchodzi pytasz? Skąd to kurwa mam niby wiedzieć?! Nie byłem w środku, i wierz mi – dobrze mi z tym.”

Podróżnik