FANDOM

Niedźwiedź
Wysokość: 2 m
Długość: 2-4m
Waga: kilkaset kg
Nastawienie: wrogie
Występowanie: lasy
Zagrożenie (0-5): 3
Szacowana populacja: kilkaset
Niedźwiedziowate (Ursidae) – rodzina dużych, wszystkożernych (poza niedźwiedziem polarnym, który jest mięsożercą, i pandą wielką, która jest roślinożercą) ssaków drapieżnych (Carnivora) szeroko rozprzestrzenionych na półkuli północnej. W zapisie kopalnym znane są od miocenu. Wyewoluowały z psowatych. Po wojnie nuklearnej stały się większe i bardziej agresywne.

- Była kiedyś taka bajka; „Kubuś Puchatek”. Ludzie często ją puszczali swoim dzieciom, kiedy jeszcze każdy miał odbiornik w swoim domu. Ba. Kiedy odbiorniki były. Fajna sprawa, zbierał miodek, miał dużo przyjaciół i zawsze trzymali się za ręce biegnąc w stronę zachodzącego słońca. Urocze. Niestety, nie wiedzieć, czemu, niedźwiadki chyba się ostro na nas wkurwiły. Może to przez zniszczenie ekosystemu? Teraz nie zbierają miodku. Bo po co się wspinać na drzewa? Lepiej złapać jakieś mięsko. A najlepiej jeszcze, jak to mięsko mówi, ma imię i pochodzi z okolicznej wioski. Tak, mój kolego. Kubuś Puchatek poszedł się pierdolić. Pojawiły się prawdziwi zabójcy prosto z Ukrainy. Tak… Ukrainy! Większość stamtąd przybyła. Kiedy na kochany Kijów spadły pierwsze bombki, sierściuchy musiały coś zrobić. Zwiały do Polski. Niestety kiedy odkryły, że u nas wcale nie jest lepiej, wpadły w kurwicę. No i trochę się zmieniły. To, że są dwa razy większe niż wcześniej to jeszcze pikuś. Fakt, że urosła im paszcza i są wytrzymalsze też jest niczym. Zanika im powoli sierść - ale to wynik promieniowania. Wiesz co jest najgorsze? Najgorsze jest to, że przybyło ich od cholery z zagranicy. Są prawie wszędzie... I są głodne.. zawsze..