FANDOM

ONZ
Rys historyczny
Pierwszy przywódca: Sir Gladwyn Jebb
Data powstania: 24 października 1945
Data rozwiązania: Październik 2030
Uformowane na podstawie: Ligi Narodów
Informacje ogólne
Typ frakcji: Organizacja międzynarodowa
Przywódca:
  • ostatnim SG był Sakugama Okiri
  • Obszar cały świat
    Główna siedziba Nowy Jork
    Aktualne relacje z innymi frakcjami
    Historyczne relacje z innymi frakcjami

    ONZ to powołana w 1945 roku organizacja międzynarodowa, mająca strzec pokoju i praw człowieka na świecie. W XXI wieku nie była w stanie sprawować swojej funkcji, jej bezsilność była ukazywana w kolejnych konfliktach. W końcu doszło do połączenia jej z NATO i Wspólnotą Siedmiu.

    Po roku 2012Edit

    W roku 2015 armia USA dokonała inwazji na Kubę, ogarniętą wojną domową. ONZ nie wspierało ani armii USA ani jej nie potępiło. Ograniczono się jedynie do słownego potępienia reżimu. Konflikt tajwański w 2017 roku ukazał pełną niemoc ONZ. Zanim przebrnięto poprzez wszystkie głosowania, które doprowadziłyby do wysłania sił pokojowych, wojna się skończyła. Wojna o Nil, Konflikt kaszmirski pogłębiały tylko kryzys organizacji. W lutym 2030 roku ONZ zostało opanowane przez amerykańskich urzędników, którzy doprowadzili do jego fuzji z NATO i Wspólnotą Siedmiu w październiku 2030 roku. Na kilka dni przed fuzją, Sakugama Okiri, ostatni Sekretarz Generalny, wygłosił słynne przemówienie, w którym przestrzegł cały świat, przed wiszącym nad nim widmem wojny.