FANDOM

Ognik
Szerokość: kilka-kilkanaście centymetrów
Waga: 28 g
Nastawienie: neutralne - wrogie
Występowanie: pustynie, mokradła
Zagrożenie (0-5): 1
Szacowana populacja: prawdopodobnie niemożliwa do zbadania
 Ogniki to radioaktywne anomalie, które można spotkać na Pustkowiach.

Ogniki występują jedynie w grze Radiation.

Ognik? Ano raz takie coś spotkałem. Głupie cholerstwo. Strasznie rzadkie i dziwne. Jak to określić? Migające, latające światełko. Co się tak patrzysz na mnie jak na debila? Nie, to nie była latarka kretynie! Raz spotkałem takiego jajogłowego i jak go spytałem o ogniki, to mówił mi o jakiś wyładowaniach elektromagnetycznych, polaryzacjach czy chuj wie co jeszcze... Nic z tego bełkotu nie zrozumiałem. Niewiele wiadomo o tych stworkach. Mamią Cię światełkiem, a potem okazuje się, że droga do nich prowadzi przez ruchome piaski. No i pach! Jesteś martwy! Podobno też gdy się do nich podejdzie można dostać kopa z wiązki elektrycznej. Nigdy tego nie doświadczyłem ale moim zdaniem to jakiś pierdolony mit... Tak naprawdę to cholera wie, co to jest. Jedni mówią, że te żyjące na moczarach tałatajstwa to duchy zmarłych od radiacji ludzi, inni, że to specyficzne wyładowania elektromagnetyczne, jeszcze inni, że to po prostu ktoś za dużo wypił i zaczął widzieć dziwne światła. Jedno jest pewne – w nocy te światła to śmierć. No, chyba, że masz oczy dookoła głowy i nie dasz się utopić.

Podróżnik