FANDOM

Piotr (Bez celu)
Informacje ogólne
Rasa: Ludzie
Płeć: mężczyzna
Zajęcie: podróżnik
Przynależność: Reformatorzy
Narodziny: lata 40.-50. XXI w.
Śmierć: 20 lipca 2080
Charakter RPG: praworządny neutralny
Występowanie w opowiadaniach
Pierwsze pojawienie w: Trzynastka
Pojawia się w: 13

Nowa Era Bez celu

Status: nie żyje
Umiera w: Bez celu
Twórca Wrathu
Postać rozwijali: Veron

Rorsarch

Piotr był urodzonym przywódcą. Wysoki, łysy, na pierwszy rzut oka widać, że potrafi sobie poradzić. Jako broni używał głównie katany. Na wszelki wypadek nosił ze sobą też Glocka, ale jak dotąd Adam nie widział, żeby mu się przydał. Najstarszy z całej czwórki, mógł mieć około trzydziestki.
Bez celuPiotr to jeden z pierwszoplanowych bohaterów opowiadania Bez celu, choć pojawia się już w 13. Wykreowany przez Wrathu, zostaje później scalony z trzecioplanową postacią z Trzynastki, Łysym, dlatego chociaż stworzony został później, pojawia się już tam.

Charakterystycznymi cechami Piotra jest łysość i korzystanie z katany jako broni do walki w zwarciu.

ŻyciorysEdit

TrzynastkaEdit

Szpiegował Kiboli dla Reformatorów i spotkał członków drugiej ekspedycji ze Schronu Numer Dziewięć.

13 Edit

Trzy lata później spotyka Adama i namawia go do dołączenia do jego grupy. Zgadza się na wspólne poszukiwanie Rorsarcha.

Epilog Nowej Ery Edit

Dzięki Kamilowi Adam i Piotr wiedzą, że aby znaleźć Rorsarcha, muszą ruszyć na wschód, na Świecące Pustkowia i odnaleźć El Zapatillę.

Bez celu Edit

Podróżuje z Anką, Hubertem i Adamem. Szykuje się razem z nimi do wyprawy na Świecące Pustkowia.