FANDOM

Projekt 0, to powstały w Polsce wojskowy plan stworzenia armii żołnierzy idealnych. Głównymi jego założycielami są Zero (będący również fundatorem), Doktor Steinman oraz Zgniatacz. Ich podejście różniło się i dlatego oficjalnie jedynie Steinman kontynuował projekt.

Projekt dzielił się na 22 podprojekty, posegregowane tematycznie. Od dwudziestego projektu nadzór nad Projektem 0 sprawował Doktor Steinman, mając na celu stworzenie humanoidalnych robotów, używających ludzkich mózgów. Wojna przerwała prace, jednak Steinman kontynuował je, co zaowocowało powstaniem Terminatorów. Wraz z innymi naukowcami mógł też zaprojektować inne roboty.

Zero zajmował się tu kwestią genetyczną. Prowadził badania nad modyfikacją genomu ludzkiego, by ulepszyć ludzką zdolność regeneracji. Miałoby to nieocenione zadanie w medycynie, ale również w wojskowości. Nie wszystko jednak szło po jego myśli i przyczynił się do powstania Zieloniaków. Poszedł z tym dalej. Jego ostatecznym dziełem życia są Homunkulusy, łączące najlepsze cechy wszystkich ras. Przez niego i Zgniatacza powstały też Upiory. Eksperymentował również na zwierzętach, tworząc m.in. kretoświnie, mantykory i minotaury.

Zgniatacz chciał stworzyć idealnych żołnierzy poprzez kontrolę nad ich umysłami. W tym celu tworzył elektroniczne wszczepy, które miały pozwolić na zdalne wydawanie poleceń mózgowi i w konsekwencji kontrolę nad obiektem badań. Zaczął od karaluchów, by przejść do kretoświń, eksperymenty się udawały ze zdumiewającymi skutkami. Spróbował więc z ludźmi, prosząc o pomoc Zero. Efektem ubocznym ich badań są Upiory. Zgniatacz uznał, że nie należy nic grzebać w ludzkim genomie i postanowił pozostać przy technice. W końcu się udało, zaprojektował taki implant, który był w stanie kontrolować impulsy elektryczne w mózgu. Znalazł też sposób na to, by kontrolować ludzi wbrew ich woli - wykorzystywał karaluchy ze wszczepionymi implantami. Owady wchodziły do mózgów ludzi. W ten sposób przejął władzę w Toruniu, by ostatecznie zostać obalonym przez Pancerniaków.

Lista podprojektówEdit

Projekty dotyczące modyfikacji genomu ludzkiego

Projekty dotyczące badań nad wirusem dżumy

Projekty dotyczące technicznych modyfikacji wszczepowych istot humanoidalnych

Projekty dotyczące umieszczenia ludzkiego mózgu w ciele robota