FANDOM

Ruda (13)
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Zajęcie:
  • Informatyk
  • Przynależność:
  • Upadli
  • Vinazzini
  • Narodziny: 5 sierpnia 2053
    Śmierć: 13 marca 2075 (w wieku 22 lat)
    Charakter RPG: Chaotyczny neutralny
    Występowanie w opowiadaniach
    Pierwsze pojawienie w: 13
    Wspomniany w:
  • Zima
  • Bez celu
  • Status: nie żyje
    Umiera w: 13
    Twórca Wrathu
    Ruda
    Justyna "Ruda" (ur. 5 sierpnia 2053, zm. 13 marca 2075) to żona Niemego z opowiadania 13. Pseudonim, jak łatwo się domyślić, pochodzi od barwy włosów. Była intensywną palaczką. Jej rodzina pochodzi ze wschodu. Na forum Upadłych zarejestrowana jako Fallen 33 i jest jedyną kobietą wśród Upadłych. Nosiła obrączkę z wygrawerowanym hasłem 13.
    Baner kwadratowy 13s Uwaga! W dalszej części artykułu znajdują się szczegóły, które ukazały się już w opublikowanych dziełach.

    Mafia sprzedała ją i jej towarzyszy, zabitych lub porwanych razem z nią do Żarnowca. Tam zabija Zero. Sama ginie zaraz potem z ręki Niemego.

    MuzycznieEdit

    Na albumie muzycznym jest poświęcony jej utwór Redhair theme. Są też Fallen 33 i Fallen 33 II, jednak nie były pomyślane bezpośrednio i tylko o niej.

    CytatyEdit

    W tym świecie trudno o wiarę w kogoś, kto czuwa nad ludzkością, prawda? Ja czasem myślę, że wierzę, czuję, że ktoś mnie obserwuje. Ale też zastanawiam się, co my takiego zrobiliśmy, że spotkała nas taka kara.

    Ruda o swojej niepewności w wierze

    Uważasz, że w szóstkę sobie z tym poradzimy? Że jesteśmy jakimiś superżołnierzami, ech? Ja ci powiem, że nie jesteśmy. Zdecydowanie nie jesteśmy. Jesteśmy zwykłymi ludźmi, którzy mieli sporo szczęścia w nieszczęściu i udało im się jakoś dożyć obecnej chwili w postapokaliptycznej Polsce. Myślę, że niepotrzebnie ryzykujemy. Ktoś z nas może zginąć! Czemu po prostu nie osiedlimy się gdzieś na stałe? Czy to w Gorzowie, czy w Łodzi, Poznaniu, gdziekolwiek? Czemu nie próbujemy prowadzić normalnego życia, tylko podejmujemy się tego, czego się podejmujemy?

    Ruda o bezsensie działań drużyny

    Czyż sensem życia nie jest czerpanie z niego jak najwięcej przyjemności, unikając bólu i cierpienia?

    Ruda o sensie życia

    Nie ogarniam tego, czasem wydaje mi się, że to wszystko to jeden wielki sen.

    Wątpliwość w realność świata, poczucie oniryzmu

    Łazarz... Współczułam mu. Bez nadziei na bezbolesne i normalne życie próbował je sobie odebrać. Pewnie poczuł pewnego rodzaju ulgę; nie będzie musiał się męczyć już na tym świecie. Ale i tak nie mogę się z tym pogodzić.

    Ruda o śmierci Łazarza

    [Jej ostatnim słowem było prawdziwe imię Niemego, nigdy niewyjawione]

    Ostatnie słowa

    Baner kwadratowy 13s Ruda (13) to tylko zalążek prawdziwego artykułu. Jeśli możesz <insert name here>, rozbuduj go.