FANDOM

Sarlacc
Wysokość: 3 m
Szerokość: 5 m
Długość: kilkanaście m
Waga: kilkaset kilogramów
Nastawienie: wrogie
Występowanie:  ???
Zagrożenie (0-5): 5
Cechy szczególne: ślepy, kieruje się słuchem i dotykiem, w czym pomagają mu liczne macki
Szacowana populacja: prawdopodobnie bardzo nieliczna
Poziom w Radiation: 100
Sarlacc to gigantyczny robak, który występuje w odmianie zarówno lądowej, jak i morskiej. Posiada macki, których używa do badania otoczenia. Kieruje się dotykiem i słuchem, jest ślepy.
Na najniższym poziomie znajdowało się duże laboratorium, w którym egzystował gigantyczny robak. Wypełniał niemal całą halę laboratoryjną, mającą blisko trzy metry wysokości i pięć szerokości, nie wspominając o długości. Jego otwór gębowy był zamknięty, natomiast nad nim znajdowało się sześć gigantycznych, mięsistych macek, rozmieszczonych po trzy na stronę. Nie przypominały one tych, z którymi walczyli w trakcie przemieszczania się tutaj, takie wyrastały prosto z ciała robaka, zbudowanego z tej samej zielonej tkanki, która ozdabiała kanał. Otwór gębowy się rozwarł i potężny jęk wyrwał się z gardzieli potwora. Jednocześnie spoczywające w bezruchu gigantyczne macki, uaktywniły się i zaczęły ostukiwać całe pomieszczenie.

Pojawiają się w Zimie i Nowej Erze, a także grze Radiation jako jeden z potężniejszych przeciwników.

Prawdopodobnie wyższe stadium ewolucyjne larw. Strach pomyśleć, w co ewoluuje Sarlacc.