FANDOM

Ssak
Szerokość: kilkadziesiąt cm
Waga: kilka kg
Nastawienie: wrogie
Występowanie: wilgotne tereny
Zagrożenie (0-5): 3
Szacowana populacja: kilka milionów
Ssaki to radioaktywne komary. Występują jedynie w grze Radiation.

Komary zawsze były niebezpieczne – przenosiły malarię i inne wredne choróbska. Ale teraz przytyły, zrobiły się agresywne jak nigdy, a ich żądła przypominają bardziej ostrza włóczni. Widziałem kiedyś ofiarę grupy tych stworzeń – masakra, ot co. Ciało było rozczłonkowane jak po wizycie w jednym z prowincjonalnych szpitali. Do tego było prawie całkiem pozbawione krwi. Ssaki potrzebują znacznie więcej pożywienia niż ich przedwojenni kuzyni, więc nie zdziw się, jak idąc przez bagna zobaczysz pędzącego na ciebie owada z mordem w oczach.

Podróżnik

- Pewnie denerwują cię komary? Nie dość, że bzyczą pod uchem, nie pozwolą spać to jeszcze krew piją? Strasznie ugryzienie po nich swędzi? To ty chyba, pizdeczko, Ssaka nie widziałaś! Nie! Nie ssaka, tylko Ssaka! Taki wielki komar! Widziałeś takiego? Był wielkości twojego palca i jeszcze gazetą go zabiłeś? Nie, no, normalnie stać i zaklaskać! Ten tylko problem, że Ssak jest wielkości wrony. Ba! A to się tyczy tylko samic bo samce to niby są wielkości mojego pieska Maksa! Skurwysyństwo ma żądło ostre jak włócznia a jak Cię dziabnie to spokojnie wydoi do czysta. Widziałem raz takiego kolesia, który zasnął ,a jak się rano wszyscy obudziliśmy to było go o jakieś 70% mniej. Nieciekawa sprawa... mówię Ci.. nieciekawa. Podobno tylko samice gryzą. Ja tam nie wiem. Dla mnie dobry Ssak to taki, który został poczęstowany ogniem lub ołowiem.

Podróżnik