FANDOM

Upadli
Rys historyczny
Pierwszy przywódca:
  • Jawny: Abdullah Laballah
  • Rzeczywisty: Zero
  • Data powstania: przed Wojną
    Pojawiła się po raz pierwszy w: Echa przeszłości
    Informacje ogólne
    Typ frakcji: Religijna
    Główna siedziba Żarnowiec
    Aktualne relacje z innymi frakcjami
    W stanie wojny z:
  • Kibolami
  • rodziną Pastallich
  • Sojusz z:
  • rodziną Vinazzinich
  • Historyczne relacje z innymi frakcjami

    Upadli to elitarna grupa kierowana przez Zero i Abdullaha Laballaha, w skład której w czasie jej istnienia wchodziło co najmniej 35 osób. Oprócz przywódców wiemy jedynie o Rudej i Khashmie, reszta była ponoć wybitnymi ekspertami w swoich dziedzinach wiedzy takich jak medycyna, budownictwo, nauka, itp.

    Postanowili przejąć kontrolę nad internetem i założyli specjalne forum, na którym zostały podane lokalizacje
    przetrwałych bunkrów i schronów, można tam prześledzić to, co działo się przed wojną, samą wojnę jak i to, co się działo po niej. Poczynili też ruchy w kierunku ogólnoświatowego ekumenizmu i wydali książkę Księga Życia. Prawdziwym celem Zera było jednak przetrwanie wartościowych ludzi, oczyszczenie świata z ludzi bezwartościowych i zasiedlenie go nowym gatunkiem - Homunkulusem.

    Po śmierci Zero w 2075 roku grupa pozbawiona była przywódcy. Skonfundowani działali na własną rękę przez jakiś czas, ale w 2094 w miastach zaczęli się pojawiać tajemniczy misjonarze, którzy pomagają najbiedniejszym i ciężko chorym. Mówią o sobie, że są Upadłymi i muszą odpokutować swoje grzechy. Czy to faktyczny żal za wszystko, co Zero i jego podwładni robili kilkadziesiąt lat wcześniej, czy to może nowa gra w jego stylu?

    Na albumie 13 poświęcone są im utwory Fallen 33 i Fallen 33 II.