FANDOM

Wrathu - 0
0cover (Morfeo)
Wykonawca: Wrathu
Album: 13
Wydany: 14 listopada 2011
Długość: 4:28 / 3:06 / 2:50
Gatunek: darkstep
Wytwórnia: Rusty Studio
Poprzedni singiel
Real Wrath
Następny singiel
Wrathu - The Fall

Wrathu - 0, to utwór zapowiadający i promujący album 13. Teledysk nagrywany w parku krajobrazowym Gorzowskie Murawy w Gorzowie Wielkopolskim. Opowiada o jednym z bohaterów opowiadania 13, Adamie (w tej roli Karol Wojdyło), który podąża przez Polskie Pustkowia, szukając swoich uprowadzonych przyjaciół. Zdjęcia były 12 listopada 2011 roku, publikacja nastąpiła 14 listopada 2011.

Wrathu -

Wrathu -

Wrathu - 0

WersjeEdit

  • 0 - oryginał, trwa 4:29. Znajduje się na albumie "13 [CD2]" pod numerem 2 oraz na singlu "0" pod numerem 1.
  • 0 (cut) - wersja do teledysku, trwa 3:06. Znajduje się w teledysku oraz na singlu "0" pod numerem 3.
  • Null (Morfeo Remix) - remix, trwa 4:16. Znajduje się na singlu "0" pod numerem 2.
  • 0 (version) - wersja skrócona i zmieniona, trwa 2:50. Znajduje się na kompilacji "Pierwsza Brama 2009-2012" pod numerem 3.

Na żywoEdit

Utwór został po raz pierwszy wykonany na żywo 21 czerwca 2014 roku w Barlinku z gitarą Sławka Wojnickiego (wówczas w War Messiah, później Burn Them All). Od 5 grudnia 2015 roku jest wykonywany na koncertach Wrathu + Mała Fuzja z gitarą Sebastiana Siudy. Czasem w tle wyświetlany jest teledysk z projektora.