FANDOM

Zmutowany wilk
Inne nazwy: Canis lupus
Wysokość: 70-100 cm / 150 cm (Warega)
Długość: 100-170 cm / 300 cm (Warega)
Waga: 30-70 kg / 100 kg (Warega)
Nastawienie: wrogie
Występowanie: całe Polskie Pustkowia
Zagrożenie (0-5): 3-4
Szacowana populacja: nawet kilkanaście tysięcy
Wilki (Canis lupus) po wojnie zmutowały. Stały się większe, bardziej agresywne i zaczęły się szybciej rozmnażać. Jest gatunkiem terytorialnym. Wyznacza rewir, do którego nie dopuszcza osobników nie należących do watahy. W głębi rewiru, w miejscu najbardziej niedostępnym, urządza legowisko, gdzie urzęduje Warega. Jest drapieżnikiem i do swojego życia potrzebuje nawet dziesięciu kilogramów mięsa dziennie. Wymusiło to polowania na ludzi. Mają znakomicie rozwinięty węch.

Pojawiają się w grze Radiation.

Wilk, jaki jest, każdy widzi. Rzadkie futro, ostre kły, ogień w oczach. Człowieku, te sierściuchy zrobiły się bardziej krwiożercze niż kiedykolwiek. A walka z całą sfora w pojedynkę to samobójstwo. Otoczą cię, a potem zagryzą i rozerwą na strzępy. Te potwory potrafią zaatakować nawet całą wioskę. Ognia też się już nie boją. A jak się zaszyją głęboko w lasach to znajdziesz je dopiero jak cię ugryzą w tyłek. Nawet taki kretyn jak ty wie, jak wygląda pies. Teraz wyobraź sobie tak ze 3 razy większego twojego kochanego kundelka z dzieciństwa. Nie miałeś kundelka ? Przykro mi bardzo… ktoś go zjadł czy zastrzelił? Ej, ej, ej, spokojnie, weź tą lufę z moich jajec. Kontynuując… możesz to odłożyć? Dzięki. Więc, psiaki są duże, człowiek kontra wilk to pewny ciepły posiłek dla wilka. W ogóle, przed wojna nie było ich aż tyle co dziś, głównie żyły na południu Polski, dziś spotkasz je wszędzie. Specjalnie radiacja na wilki nie wpłynęła, chociaż może lepiej ruchają, skoro ich aż tyle? Hłehłehłe…ehhh… żyją stadnie, w grupach od 3-4 do nawet 30 osobników. Również pod względem „społecznym” nic się nie zmieniło, zabijesz Waregę... nie wiesz, kim jest Warega? To matka stada idioto! Każde stado ma swoją Waregę, samice alfa czy chuj wie, jak to się tam nazywa. Tak czy siak, jak ona zninie znikną też wilki. Tylko że, cóż, mamusia jest duża, tak duża, że o ja pierdolę. Na nią zdecydowanie wpłynęła radiacja. Twój kundelek z dzieciństwa zmieściłby się jej w pysku na spokojnie. Tak więc – jeśli chcesz się pozbyć wilków, lepiej mieć coś więcej niż samopał…

Podróżnik

Waregi to królowe stada. Znacznie większe niż zwykłe wilki, bardziej wytrzymałe i niebezpieczne.

Tia... Wielka jak mały samochód, potężnie zbudowana, kły wielkości moich palców…aż dziwne, że nie ma fiuta wielkości ramienia. No, a co dziwniejsze, że w ogóle nie ma fiuta. No, kurwa, tępaku, nie wywnioskowałeś ? Warega to królowa stada, która nie pierdoli się w półśrodki. Zazwyczaj zostaje w legowisku, wychowuje młode, a reszta stada patroluje tereny i poluje. Jeśli się ją zabije, stado odejdzie z tych terenów i dołączy do innego stada, o ile je przyjmie. Ale żeby zabić taką wielką sucz, trzeba przedostać się przez całe stado, a potem rozprawić się jeszcze z nią. A wierz mi… miałem przyjemność zabić jedną z nich. No, oczywiście, nie byłem sam. A i wyrzutnia rakiet się przydała.

Podróżnik