FANDOM

Baner kwadratowy 13s
UWAGA
Ten artykuł ma związek z opowiadaniem Trąba Kasandry, którego status kanoniczny nie jest jednoznaczny, w związku z zakończeniem. Dopóki nie zostanie to wyjaśnione, informacje podane w tym artykule należy traktować z pewną dozą niepewności, co do ich wystąpienia w Uniwersum 13.
Zofia (Trąba Kasandry)
Informacje ogólne
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Przynależność: Kasandryści
Występowanie w opowiadaniach
Pierwsze pojawienie w: Trąba Kasandry
Status: nie żyje
Umiera w: Trąba Kasandry
Twórca Polip

Zofia to kasandrystka, żyjąca w Warszawie, w niewoli Tamtych. Przekonała Jana do porzucenia jego wierzeń.

ŻyciorysEdit

Dawniej była wyznawczynią nieznanego bliżej kultu, jednak przybył do nich nauczyciel, który nawrócił ją i jej ziomków na kasandryzm.

Niewola w WarszawieEdit

Wśród współwięźniów cieszyła się złą opinią, szczególnie u wrogiego kasandrystom Kościoła Siódmej Trąby. Prostytuowała się Sługusom, w zamian za przywileje. Próbowała przekonywać do swojej wiary młodych, dopiero co przybyłych do obozu. Trafiła na Jana, który początkowo przeciwny zmianie swoich wierzeń, ostatecznie ulega jej urokowi i zostają parą.

ŚmierćEdit

Wraz z Janem planowała uciec z obozu w Warszawie i dołączyć do kasandrystów w Nowej Hucie, jednak podczas jednego z ich spotkań, nakrył ich członek Kościoła Siódmej Trąby i poderżnął jej gardło. W odwecie Jan zabił go i za namową Zofii, uciekł.

WyglądEdit

Jak wszyscy ludzie, urodzeni w czasach Zimy, Zofia jest brzydka. Brakuje jej kilku zębów, jej policzek zdobi szrama. Pomimo tego, wciąż jest powabna, ma też zielone oczy.